Oferta

Rehabilitacja dzieci we Wrocławiu

leżące dziecko ze stopami położonymi na czerwonej piłce podczas zajęć fizjoterapeutycznych
Opublikowano: 1 lutego 2017 o 10:01   /   od   /   komentarze (0)

Rehabilitacja dzieci we Wrocławiu (Fizjoterapia dzieci we Wrocławiu)

Jeżeli twoje dziecko skarży się na bóle stóp, kręgosłupa lub jeżeli zauważysz u niego asymetrię barków, miednicy, skrzywiony kręgosłup, wystające łopatki, jeżeli dziecko często zahacza stopami o podłoże, krzywo stawia stopy podczas chodu, przewraca się, nierównomiernie ściera obuwie lub też  ma skręcone kończyny dolne na zewnątrz lub do środka skontaktuj się z nami. Oferujemy badanie postawy wraz z badaniem manualnym twojego dziecka, dzięki któremu dowiesz się jaka jest przyczyna problemu i jak sobie z nim radzić. Diagnostyka pokaże też czy dziecko wymaga fizjoterapii czy też wystarczy instruktaż i wykonywanie ćwiczeń samodzielnie i regularnie w domu. W ramach wizyty diagnostycznej rodzic dowie się jak zapobiegać istniejącemu problemowi poprzez edukację dotyczącą prawidłowego siedzenia przy biurku, odrabiania lekcji, odpowiedniej pozycji podczas snu. Sprawdzimy też obuwie twojego dziecka i pomożemy w doborze odpowiednich butów w zależności od rodzaju wady stóp bądź kręgosłupa.

Opis:

Prowadzimy rehabilitację dzieci i młodzieży ze schorzeniami ortopedycznymi takimi jak:

• wady postawy (plecy wklęsłe, okrągłe, płaskie, skoliozy, choroba Scheuermanna, wady kończyn dolnych, kolana koślawe, szpotawe, płaskostopie, stopy koślawe stopy wydrążone, klatka piersiowa kurza, lejkowata, asymetria barków, miednicy
  • urazy takie jak skręcenia, złamania, zwichnięcia
  • zaburzenia napięcia mięśniowego, przykurcze mięśniowe, wiotkość mięśniowa
  • niestabilność stawowa, wiotkość mięśniowo-więzadłowa
  • okres przed- i pooperacyjny
  • ból i przeciążenia w obrębie narządu ruchu,
  • zaburzenia chodu
  • i wiele innych

Fizjoterapia dzieci w naszym gabinecie prowadzona jest w formie indywidualnej. Podczas rehabilitacji łączymy różne formy terapii dostosowując je do indywidualnych potrzeb pacjenta. Dziecko do gabinetu przynosi ze sobą strój do ćwiczeń (koszulka i spodenki) oraz obuwie zmienne najlepiej tenisówki do ćwiczeń na ściance.  Terapia trwa w zależności od potrzeby 45-60 minut. Po zakończeniu dziecko otrzymuje ćwiczenia, które wykonuje codziennie w domu.

Koszt usługi: 150 zł/45 minut

Porada fizjoterapeutyczna  wliczona w cenę wizyty. Pacjent na każdym etapie leczenia w naszym gabinecie może liczyć na pełną informację fizjoterapeuty na temat przebiegu terapii.

• płatność tylko gotówką